Ett av mina bästa julminnen

Det var julavslutning år 2007, vi hade redan slutat och jag skulle få skjuts hem med Erika och hennes pappa, men han skulle inte komma förens om ungefär en timme. Jag och Erika gick in mot centrum för att köpa julklappar, vi skrattade och var jätteglada. Äntligen jullov! De första snöflingorna började falla och jag kände verkligen julkänsla. När vi väl var inne i centrum träffade vi vår underbara kompis Anna som precis hade haft julavslutning i kyrkan. Hon behövde också köpa julklappar så vi går runt där i centrum  i en timme. Skrattandes och så glada över att det snöar. Kanske blir det en vit jul i alla fall?

vet inte riktigt varför jag la upp det här..
jag skrev texten typ år 2008, så det var ett tag sen
det här var alltså julavslutningen i sexan och ett av mina absolut bästa julminnen!
jag minns verkligen hur magiskt det kändes när snön började falla när vi gick in mot centrum
tänkte dela med mig med lite av min julkänsla
vet inte om jag lyckades menmen, försöka duger


Julavslutning i åttan

julavslutning i nian


julasvlutning i ettan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0