forever alone..

är då hemma sjuk idag
ensam hemma hela dagen

men så vipps fick jag lite sällskap...


ett litet rådjur stod och knaprade på gräset utanför fönstret...

jag vet att jag inte är någon mästerfotograf
men ni ser ju vad det är iallafall!!

den kollade på mig flera gånger
men verkade inte bry sig
den förstod väl att jag inte var farlig :)

den hade en kompis med sig också
men den gick bakom gäststugan innan jag hann få ett kort på den...

här kommer jag iallafall spendera resten av dagen med datorn i knät
och TVn på
förhoppningsvis får jag iallafall liite plugg gjort...



vi har fått upp granen också förresten
med lampor och allt
vi har lixom inte plats för den här inne i vårt lillilla hus
men det blir jättefint sen på kvällen!

men hörni!
nu är det fullt med fåglar vid fågel-automaten (internt skämt-namn)

inga fåglar där när jag tog bilden
men nu är den full!

och sopbilen är här också!
kan ju inte ens påstå att jag är i närheten av ensam ;)

sitter och äter nudlar
men det får ni ingen bild på
tänker INTE ge er glädjen att se hur jag ser ut
snorig och hostig
så det så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0