kanske inte helt sammanhängande inlägg...

har setat (suttit? satt?) i två och en halv timme nu och tömt farfars gamla dator
(den enda datorn i huset som jag tydligen ska få kalla "min"
trots att vi har tre stycken som alla delar på som är mycket bättre än denna
samt att alla andra familjemedlemmar har en varsin jättefin dator, men nehej, jag får dras med denna
som är sju år gammal och seg som jävla sirap, VÄRRE ÄN SKOLDATORERNA!!)
tog mig iallafall samman mitt i all frustration och har tömt datan på ALL möjlig information
och vet ni vad?? den funkar!!
nästan..

fast jag skulle aldrig våga installera något på den
inte heller ladda ner
det skulle vara rena självmordsuppdraget

nu får jag faan i mig börja spara pengar så att jag kan få en RIKTIG dator!!

men nu kommer släkten
vi ska äta god mat och spela kul spel
eller illafall vi barn

de vuxna ska väl äta Janssons och prata

jag ska aldrig bli vuxen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0