memories <3

mitt skrivbord har vart ett berg det senaste halvår
och därmed något som jag inte har orkat ta itu med
men nu så är det rent och fint
och hittade under massorna alla mina foton som står på skrivbordet
insåg att typ hälften av de som var på fotona är folk som jag knappt pratar med längre
så det fick bli ändring
har därför letat runt på datorn efter nya bilder
och nu har jag fixat iallafall två nya ramar

behöver ni bildbevis?? trodde nog det...

den ena är på mig och kusin i halmstad i somras när vi lekte i lekpark
det andra är från första badet i våras tillsammans med Hanna, Erika och Jenny
fast Jenny är inte med på kortet då det var hon som tog det...

är det föresten bara jag som sparar korten som man tidigare haft i ramen
bakom det nya?
så att när man återigen ska byta, så hittar man en massa gamla minnen där??
nä förresten, det kanske bara är jag...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0