usch och fy!

nu har MeMa vart sådär dum igen och inte uppdaterat
men gårdagen var helt fantastisk!!
en av de bästa julavslutningarna in-ma-life! (haha, ser ni vad jag gjorde där??)

först skolavslutningen som var rikitgt gullig
lärarna sjöng bland annat tipptapp
och så visade det sig att vi hade vissa som var helt otroligt bra på att sjunga i vår skola
riktigt bra tycker jag med tanke på att vi inte har någon estet-linje

jag har lyckats införa min gamla
"fika-för-att-fira-jullovet-med-varm-choklad-och-lussebulle-på-ett-café"-tradition
även i Klara Södra, så det var precis vad vi gjorde




vi har även infört att istället för att köpa små julklappar till alla
så drog vi lott om att köpa en lite finare julklapp till någon









sen åkte jag å Julia å Nathalie in till stada och sprang hit och tid å kolla på julklappar
och sen mötte jag upp med anna och så gick vi från plattan till gamla stan till slussen
in och ut och hit och dit å kolla på julklappar

SHIT vad länge sen det var jag träffade henne, jag ville inte släppa taget om hennes arm
för jag ville inte att hon skulle försvinna igen!!

men det gjorde hon inte för jag fick henne att först följa med till ungdomskvällen
(efter en kort visit i hennes nya hus för att hämta kläder och en låång visit på Taco Bar i slussen)
och sen till sist hem till mig

vi satt hela kvällen å snacka å fixa ny header, om ni inte redan har sett det?!?!

helt hennes förtjänst och om jag får säga det själv är den sjuuuukt fiin!!!
vad tycker ni?

Kommentarer
Postat av: Annapannabus

JAG TYCKER IAF DEN ÄR VÄLDANS FIN :3

puss å kram, btw annapannabus kommer SÄLLAN försvinna så snabbt :) du kommer behöva dras med mig några år till så oroa dig inte ^^<3

2011-12-22 @ 21:57:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0