nytt, nytt, nytt..

var inne och shoppade med syster och Grahn igår
köpte de här trosorna:

det var egentligen ett par till
men dom har jag på mig så de får ni inte se ;)

köpte också klänningen från cubus som jag suktat efter fett länge!
vet att den inte ser ut så mycket för världen
men jag tycker den är JÄTTEFIN och klassisk!
tror jag ska he den på nyårsfesten på onsdag
då det är tema röd...

och så kan man ju ha den på julafton
eller julavslutningen ;)

kollade också på BHar, men köpte ingen :(
får leta vidare på den fronten...


har också vart duktig nog att byta väska
har haft den här nya sen italien i somras
men har inte orkat flytta över alla grejor
men nu är det fixat
så jag slippar oroa mig för att min väska till slut kommer att pajja totalt
när jag är i skolan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0