så jävla dålig förlorare!

fick värsta inspirationen
(eller irritationen)
eftersom att jag typ suger på gitarr och är blind på piano
jag är lixom självlärd på gitarr och har spelat ganske exakt ett år nu
tycker jag är rätt så duktig
men nu börjar Hanna komma ifatt mig som bara gått på några lektioner...

plus att jag alltid har vetat att jag är VÄRDELÖS på piano
men på lägret lärde jag mig spela EN låt
och bestämde mig för att kolla om det faktiskt var TOTALT omöjligt att spela piano
eller om det faktiskt fanns EN endaste liten chans att jag skulle kunna iallafall några ackord i framtiden..

så nu sitter jag här med gitarr i ena handen och piano i den andra
(nä okej kankse inte riktigt, men u get the picture..)
och har bestämt mig för att nu jävlar!

har legat på latsidan ett bra tag och skitit i att lära mig nya ackord på gitarren
då jag tycker det räcker med de jag kan
men neheppsan, nu ska det bli ändring på det!

tror faktiskt att jag får den här rushen just eftersom att hanna börjar att dra ifrån mig med gitarren
och det sorgliga är att jag är en sån jävla dålig förlorare att jag inte vill ligga efter med det

lovar att den här rushen försvinner typ imorn
och att jag kommer lata mig retsen av året
men jag vet också att det är när man är inne i att lära sig nya ackord som man lär sig så jävla bra
annars latar man sig som sagt och nöjer sig med dom man redan kan

faan vad sur jag blir på mig själv!
kan inte stå ut med att någon som TAR LEKTIONER går om mig i gitarrspel
bara för att jag har spelat liite längre
men nu får vi alltså ta det positivt
det är bara att ligga i
och vem vet, snart kanske ni får börja kalla mig MeMa Taube?? ;)


Kommentarer
Postat av: Hanna w <3

vi får göra något i helgen så kan jag lära dig det jag kan men inte du om det är så och tvärt om... så är båda lika bra! :D

elr så lär jag dig mina läxor varje gång innan ungdomskvällen.

<3

2011-11-08 @ 21:40:58
URL: http://hawiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0