känns som en evighet sen jag var hemma sist


trots att det lixom var igår morse!!
måste vara att så mycket har hänt under de senaste 36 timmarna!

först har vi gårdagens skoldag då jag inte har för mig att det hände något speciellt
underbar tysklektion med kakor och skratt

sen SUBWAAY med Hanna :D
som vanligt - 15 centimeters sub med grillat kyckligbröst, alla ingredienser (förutom pickles) och CURRYSÅÅÅÅÅÅÅÅÅS!!

sen till kyrkan där vi byter om och blir lite inlåsta, hehe...
sen gudstjänst och sen är det dags för PAARTEEYY
haha, det var sjukt kul
och jättemånga var där
och jättemånga snacka man med :D

(plus att jag fick dansa tryckare med Sam ;) )

sen efter mycket hopp och skutt
hem till Gustav där vi först ser på Hem till Midgård (22.00-23.00)
och sen har jag och hanna en otroligt fantastisk skuggteater (23.00-00.00)
sen gör vi oss iordning för sängen och ligger och fnittrar läänge (00.00-01.00)
och SEN somnar vi

06.45 - dags att gå upp
07.05 - går vi upp
07.30 - springer vi från huset

08.00 kommer vi till brommaplan
08.30 är jag hemma hos Kristin och dricker te och äter frukost medan hon gör sig klar
09.15 springer vi från huset
10.08 kommer vi inspringandes på Judiska museet och visningen har redan börjat
vi är sist i klassen dit -.-

sen har dagen gått vidare med två lektioner svenska
som var helt sjuka men ganska kul

nu sitter jag hemma och planerar biobesök
och ska se the nightmare before christmas som jag köpte igår
hoppas den är så bra som man har hört att den är!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0