välkommen hem!

alla i min klass har jag tvingat tycka synd om mig idag
eftersom att min hjärna är kaos
och då menar jag inte
som-vanligt-kan-jag-inte-hålla-koll-på-något-och-springer-runt-som-en-höna-utan-huvud
utan K.A.O.S!
jag kunde inte hålla ordning på någonting!
men idag bestämde jag mig för att ringa vårat kära lilla bussgarage på ekerö
dom borde känna igen mig nu så många gånger som jag vart där i panik
och sen lyckligt hoppat ut med busskortet
eller mobilen
eller biblioteksboken
eller busskortet igen
eller i det här fallet min almanacka

shit vad lycklig jag är nu
asså trött som faan, men genomlycklig

så nu ska jag riktigt njuta av att fylla i allt som jag missat i min almanacka
välkommen hem min vän!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0