sista dagen på lovet

Imorse gick jag upp extra tidigt. Delvis var det för att försöka vända tillbaks dygnet, men mest var det för att jag skulle hinna måla (vilket jag visste jag var tvungen att göra) och hinna göra fler saker efter. Riktigt njuta av den sista dagen av lovet. Men jag njuter inte. I helvete heller. Jag har skittråkigt! Skolan skulle lika gärna ha kunnat börja idag. Syster och jag har som tradition spa-dag sista dagen innan skolan börjar, men hon stack redan innan jag vaknade för att åka och baka muffins. Känner mig lätt utbytt...
 
Jag har försökt underhålla mig med att läsa min mya tidning - men den tog konstigt nog slut... Jag har kollat på de sista avsnitten Gossip Girl jag har hemma och allt jag kom fram till var att jag borde sluta se på serier. Tredje sesongen slutar ju så inihelvete dåligt! Allt gör dom för att man ska vilja se en sesong till - vilket jag vill, men har jag nästa sesong då? Nää! Har jag råd med den? Nää!
Försökte ringa Hanna för att se om vi kunde träffas, men hon svarar inte, hon är säkert med Eric och är upptagen iallafall. Jag försökte ringa pojkvännen, men han svarade inte heller. Så nu känner jag mig både uttråkad och ensam. Perfekta sättet att avsluta sommarlovet på, right?? Och nu är det bara sju och en halv timme kvar innan lovet är över. Ångest!
 
Har iallafall lyckats göra en sak bortsett från att måla och tycka synd om mig själv. Tog en gammal ring och limma fast en knapp - rätt så nöjd faktiskt! Tänkte gå och visa och mamma och pappa för lite smicker, men dom var tydligen inte heller hemma. Suck.
 
Och det är inte fräknar jag har på fingrarna. Det är målarfärg.

Kommentarer
Postat av: hanna

förlåt :/
kanske en liten stund i kväll? :)

2012-08-19 @ 17:08:40
URL: http://hawi.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0