vad faan gör hon uppe så här tidigt undrar ni..

Och ja, det undrar jag med! Det extra galna är att jag redan vart uppe i en timme.. Eftr en HEMSK natt med lampor överallt som lyser en i ögonen, täcken som kväver en och en hals som var snustorr. Det slutade med att jag klockan två, när jag legat vaken i två timmar, gick upp, hämtade vatten, drog ut täcket ur påslakanet, satte i myggfönstret, letade upp en fläkt som jag satte på och la mig återigen i sängen för att vara vaken i en timme till innan jag lyckades somna.
Att vända tillbaks dygnet är verkligen inte min grej! Men nu är jag iallafall uppe, olidligt tidigt, och är faktiskt rätt så pigg. Vi får se hur det känns ikväll...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0