Ett december-mysterium

Jag vet att jag bara tjatar på om en massa julkallendrar, men såhär är läget: I år trodde jag att jag knappt skulle ha någon julkallender, men tji fick jag. jag har som sagt fått en chokladkalender av mamma och pappa, en hemmagjord av matilda, tv- och radiokallendern och en gratis ica-kallender (hihi). Sen har jag också fått en hög med kuvert vilka jag får öppna ett i taget innehållandes bilder från syster att lägga i den plast-foto-grejen jag har hängandes på väggen och en presentkallender av mamma som jag brukar få men inte förväntade mig i år - urmysigt!
 
 
 
 
 
Men så inatt när jag låg och sov hittade jag ett paket och ett kuvert i min säng. Imorse öppnade jag dom och i paketet var det en lussebulle och i kuvertet en lapp där det stod att jag typ skulle leta efter något som dansar.. Det sjuka är att jag inte har någon aning om vem som har gjort det... Det är ett typiskt Lisa-påhitt, men av henne har jag ju redan en kallender, plus att hon är sjuttio mil härifrån? Och texten såg ut som Malins handstil, men hon brukar inte direkt göra julkallendrar. Det stod också att jag kommer få lappar av olika personer... Det här e fett sjukt och jag har ingen aning om vem som har gjort det - ett decembermysterium helt enkelt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0