Hur ett företag kan fucka upp det för en så jävla mycket

Dålig dag idag. Eller om man jämför med min tid i tappen då en dålig dag var när typ ingen snackade med en och man kände sig som ett jävla ufo - så har det vart en jävligt bra dag. Som alltid nu för tiden. Alltså mina dåliga dagar sen jag slutade på den piss-skolan är egentligen riktigt fucking awsome dagar. Men iallafall, mina puttinuttiga anledningar till att detta var en "dålig" dag är:
 
  • Jag har världens PMS. Eller det tror jag iallafall. Jag känner mig allmänt äcklig och ful och tycker att mina kläder är gräsliga, trots att jag hade på mig samma igår och då kände mig fuckin' fabulous! Dessutom är jag überkritisk och skickar hatmejl till min hjärna när jag till exempel drar ett skämt och tycker att jag är totalt humorlös. Trots att folk skrattar.
  • Jag hann inte duscha imorse. Kan även vara därför jag kände mig äcklig. Jo, det känns mer rätt (haha, tänkte skriva rättare! Fattar ni hur jävla trött jag är??)
  • Jag gick upp halv sex imorse. För andra morgonen i rad. Var även därför jag inte duschade. Pallade liksom inte gå upp ännu en kvart tidigare... Kan även vara därför jag är så trött...
Och den absolut största anledningen till varför detta har vart en pissig dag ...
  • När jag tagit mig hela vägen från skolan till färjan för att byta buss, så kommer bussjäveln inte! Jag får vänta ett tag och har precis börjat gå, när den äntligen kommer.Så jag får springa tillbaks till busshållsplatsen och kliva ombord på bussen där busschauffören säger att bussen är trasig och ska åka in till stan igen. Sorry. THE FUCK?!?!?! Vet du hur jävla långt jag har kvar hem???? Ska jag GÅ hem nu tycker du?? Från färjan?? I minusgrader??? Och halv snöstorm?? Efter en redan pissig dag?? När jag planerat att gå och lägga mig när jag kommer hem, kommer du och säger att jag måste GÅ hem först?? Sorry.

Aja. Det fanns iallafall två bra saker med dagen som var.
  • Efter att ha vandrat i tjugo minuter kom min morbror förbifarandes, så han kunde skjutsa hem mig. Puh!
  • I skolan idag dök helt plötsligt Hanna och Eric upp med nästa lucka. I min skola bara sådär. Typ två universum krockade. KAPAAOOWW! Fina dom var iallafall som kom hela vägen till mig för att lämna en liten lucka!!
innehållet i dagens lucka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0