äntligen på bättringsvägen!!

gårdagen spenderade jag mestadels under filt och såg på Pretty Little Liars
jag åt fortfarande ingenting å jag somna nio å sov hela natten
extra deppig var jag för att jag hade planerat in att få träffa GalenpAnna, men så blev det ju obvioulsy inte...

idag mår jag iallafall lite bättre, jag har duschat och känner mig fräsch igen
och äter lite grann iallafall

jag önskar verkligen att vi hade en badrumsvåg hemma så jag kunde berätta för er hur mycket jag gått ner
det är äckligt hur smal jag är!
kan inte vänta tills jag går upp till min normala vikt igen - jag ser sjuk ut!
(OMG! ring tidningarna!! en tjej som INTE vill gå ner i vikt!!)

imorn SKA jag iallafall vara frisk!
då ska kusin komma hit och vi ska fixa lite saker
mohahahaha!!

ni får ingen bild av mig då jag inte har sminkat mig på flera dagar och har finn-utbrott
eftersom min hy inte direkt har vart nummer ett på min att-bry-sig-om-lista...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0