tror jag är skyldiga er en liten update..

so here we go!

i måndags hade vi bara en lektion så vi slutade vid halv tolv och vi gav oss iväg och åt lunch på subway
muuums!


Julia otroligt söt bredvid vår lilla hög med ytterkläder och väskor..

sen for jag och Kristin till vällingby där hon klippte sig och jag köpte örhängen

sen till Kristin där det verkligen jättekul att sova !

upp kvart i fem på morgonen sen för att ta oss till Romme







det var skojsibojsi att åka och allt gick bra :)

fast jag har vart förkyld sen i helgen (tror det var min gamla som aldrig riktigt försvann..)
så idag är jag hemma sjuk - inte kul!

mina läppar är helt supertorra oxå
(eftersom jag måste andas med munnen då näsan är förstoppad)
så jag sitter här hemma och leker fjortis och väntar på bättre tider


puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0