fortsätt jogga, fortsätt jogga..

Hanna messade och frågade om vi skulle jogga
tyckte det var en underbar idé då jag inte har gjort något alls under hela dagen
(förutom förra blogginlägget...)
och inte heller hade något inplanerat för kvällen

så klockan tre drog vi ut
jag joggade bort till Lindby där vi möttes
nej förresten, jag sprang, nej jag skuttade!
ÄLSKAR mina nya gympaskor
man flyger faan i mig fram



vi gick först runt hela lindby
vi hade så mycket att snacka om så att vi inte kunde jogga
men sen när vi kommit runt ett varv så sprang vi ett varv till
och då menar jag sprang inte jogga

shit vad vi tog i!
sen skildes vi och sen kutade jag hela vägen hem
är så sjuuuukt nöjd!!

och tro det eller ej så är det inget fånigt nyårslöfte som jag försöker hålla
tror inte jag har några nyårslöften
för just nu är jag jävligt nöjd med min livsstil

jag får kompisar och håller kvar kompisar, min umgängeskrets ökar konstant
jag motionerar tusen gånger mer än tidigare år
äter en bråkdel av det godis jag brukade
och jag mår bra
vad finns det att ändra på lixom??

och nu är jag ännu mer nöjd med mig själv
efter den här två-timmars joggingturen!
(TVÅ FUCKING TIMMAAAAR!!!!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0