hata SL!!!

vi fick sluta tidigare idag å därför fick jag lite drivtid
men Kristin höll mig sällskap på Donken och bjöd mig på en paj MUMS!

sen till busshållsplatsen där jag stöter på Natascha och Amanda och sen Jonas
på bussen umgås jag med Jonas och jag får flera gånger kommentarer om hur lik jag (tydligen) är min syster (till sättet, inte utseendet!)
sen när han gått av flyttar jag fram till Jackie där jag gång på gång får kommentarer om hur OLIK jag är min syster wellwell

bussen fick sen motorstopp på vägen hem och kunde inte starta efter det
för hur svårt kan det vara att få en buss som är till för att fungera, att fungera??
men som tur var så var (som sagt) Jackie (granne) med, så jag lyckades ta mig hem
puh!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0