Idre - ni har ingen aning om vad som väntar!

klottrade ner den här bilden igår, tog kort och mmsade Malin
"kan du se vad det är för något?"

efter två sekunder fick jag tillbaks "självklart, det är ju Idre!"

för er som inte är vana vid min och min kusins obsession vid Idre, så kan jag berätta att den tar vid nu och den kommer inte vara över förens vi har vart där, bered er på en jävla massa tjat!
Det här är iallafall en karta över huset (pluset), parkeringen, ängen bastun ... ja, allt helt enkelt
men jag är ändå imponerad på att hon såg det så fort!

idag utvecklade jag kartan lite mer och tog med en massa skoj, var beredda på att inte fatta ett piss...
om ni nu ens ser vad det står..








Kommentarer
Postat av: Malin

JAG SAKNAR!!!!!!!<3

2012-01-29 @ 17:24:25
URL: http://omaling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0