jobbjobbjobb...

nu har jag och syster lackat klart kvistarna i taket, som ni ser är det en hel del..
sextio lättförtjänta pengar
och i helgen skulle jag få måla taket, det blir säkert 120 kronor till
kanske inte så mycket för er rika ekeröbor
men för mig är det guld just nu!

bjuder totalt på bilden och hoppas att det här inte är så ni kommer ihåg mig..



först var det fett segt, men sen kom jag på den briljanta idén att vi kunde tvinga systers pojkvän att läsa en av mina alla Sune-böcker för oss, och VIPPS! blev det jättemysigt att lacka kvistar och tiden flög iväg
plötsligt var vi klara!

riktigt bra kväll, trots att jag ett tag inte alls trodde att det skulle bli det
nu blire Ghostwhisperer, mazarin och te


älskar ni by the way inte min abets-tröja??
egen design sen några år tillbaks då jag blev liite sur på att jag var tvungen att hjälpa till så mycket med potatisen och snickerier och skit
jag älskar den iallafall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0