PMS

vi hade ingen gympa idag så vi hade bara en lektion = KORT DAAAG!!
kom hem vi slutade elva så jag kom hem halv två (adelsöbussar ni vet...)

här hemma har jag bråkat med mamma
(kulkul! tror nästan jag har PMS eller nåt, bråkar bara med alla och är trött hela tiden, fast idag hade jag faktiskt ursäkt att vara trött eftersom att jag var tvungen att åka med pappa imorse och därmed fick gå upp fem... men jag kör på den gamla vanliga att det inte är jag som är emot folk, utan att dom är emot mig - för så gör man väl som tonåring??)
Nu ligger både jag och mamma i våra sänger. Mamma för att hon ska jobba natt och jag ligger i min säng och ser på Gossip Girl med kokosboll och te - livet har vart värre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0