shoppiiiing!

okej, tänkte först berätta om shoppingen
detvar supermys att träffa Jenny och jag fick leka stylist
vilket innebär att jag fick lassa på henne vilka kläder jag ville att hon skulle testa
och så testade hon dom helt enkelt

det var helt sjukt hur mycket hon köpte
typ lika mycket som jag och Malin tillsamans när vi var inne och handlade på mellandagsrean
och om ni minns så var det rätt så mycket...

själv var det ren tortyr att gå runt i affärer en hel dag och veta att man inte får handla något
men jag hittade faktiskt ett par byxor som jag köpte, mycket nöjd!

strunta i alla saker runt om (speciellt mina fötter!!)
men jag orkade inte beskära bilden hehe...
byxorna är självklart mycket snyggare på, men nu vet ni ungefär hur de ser ut iallafall...

sen köpte Jenny en kjol som var på REA för 49:- till mig
som tack för att jag följt med och hjälpt henne

älskar den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0