update

gårdagen hos GalenpAnna var mys!
ungdomskvällen var mys!
(jag gav Sam hårmassage å han gav mig ryggmassage)

folk som man saknat, plus att jag för första gången i mitt liv slipper vara ensam med att tycka att Bill Skarsgård är galet snygg!
Hanna ser också på Kronjuvelerna och har äntligen insett hur himla fin han är
jag tycker vi slänger in en bild bara därför!

jag vet! man bara "mmm"!

sen tillbax till Anna för att spendera natten där tillsammans med henne och Jenny
jag somna på soffan medan de satt och snackade
social jävel - hej!

sen imorse till Ekerö för att hämta upp Emma S och sen hem till henne
det var mys att träffa henne igen och det var en hel del att catcha upp..
slänger  in en bild mest för att irritera henne


ikväll blire sista avsnittet Kronjuvelerna med familia
skulle egentligen sett det samt Himlen är oskyldigt blå med Hanna nu ikväll
men hon blir upptagen och vem har sagt att man inte kan se slutet två gånger??
*missbrukar min makt att jag inte är ensam med min Bill-stalkning*

jaa, det var typ det
ses nästa gång jag har något att berätta
och när jag har tillgång till en dator.. hehe..

Kommentarer
Postat av: Emma.

Emmmmmma!!!! INTE OKEJ.

2012-01-05 @ 21:38:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0