allmänt test...

Vilken svordom använder du mest? - Faan, tror ja...
Vilken tid är din väckarklocka inställd på? - halv nio
Var köper du dina matvaror ifrån? - varför skulle ni vilja veta det??
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? - Appselut!


Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? - kläääder, lite resor, saker till folk jag älskar, saker folk som behöver det..
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan? - Jappjapp
När var senast någon stötte på dig? - emm.. ingen aning..
Vad åt du till middag senast? - korv å potatis
Kan du vissla? - jaooo
Tittade du på tecknat när du var liten? - vem gjorde inte det?? stackars skadade unge isånnafall...
Äger du några popband t-shirts? - jag tror inte Simple Plan och Within Temptation riktigt gills som popband..
När flög du senast? - Kristihimmelfärd, till skåne med Hanna
Pratar du några andra språk? - Ich spreche ein bischen Deutsch, förstår Norsk akkurat, and got an A in English ;)
Har du gråtit offentligt? - tyvärr..
Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? JAA! Ska skaffa en tatuering såfort jag får och har råd.. Vet inte vad än dock..
Vad har du med dig in på bion? - mentos hallon/lakrits, mums!
Vad har du för väder? - rätt så bra just nu..
Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet? - Emm, har inte haft alla kurser än, men måste nog säga svenska, torts att läraren hatar mig..
När sov du senast på golvet? - gills tältgolvet? Isånnafall rätt så nyss..
Gillar du din boendesituation? - Avstängt från civilisationen? Två timmars restid från skolan? Dela rum med min syster, trots att jag är sjutton år?? Absoluut, vem skulle inte vara det??
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? - alldeles för många..

Är dina dagar fullbokade och stressiga? - yesbox! Men det är så man håller dom roliga ;)

Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? - kan väl hända..
Hur gammal blir du nästa födelsedag? - SJUTTON i söndags! Om ni glömde gratta mig kan ni göra det här under i kommentatorsfältet, tack!
Tror du på liv på andra planeter? - ofcourse! Hur stor är chansen att vi är ensamma i ett oändligt universum??
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? - minns inte. Jag hare bra nu!
Skulle du någonsin hoppa fallskärm? - Lätt! Ge mig bara det och ett plan så är jag påväg!
Tycker du om att krama folk? - mys säger jag bara!
 
Äger du en digitalkamera? - yes sir!
Vilka kändisar har du blivit jämförd med? - Anne Hathaway, hur faan det nu kan stämma??
 
Likt?? Tror inte det,, Samma fejk.smile kanske...

Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? - jag stör mig alltid på när folk inte gör som de sagt att de ska göra
Får du dåligt samvete efter du ätit kött? - ja! Tack för det samvetet Kristin!
Är du mörkrädd? - som en ko! Eller what?? jag, menar ja. Ja.
Tre saker du alltid har med dig? - Mobil, kamera, money!!

Kommentarer
Postat av: hanna

hahah

2012-07-24 @ 18:32:12
Postat av: hanna

grattis!!!!!!!!!!!!!!!!! :DDD <3333

2012-07-24 @ 18:32:56
URL: http://hawi.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0