Fick skjuts in hela vägen till Alvik igår oxå med någon random snubbe, men det behöver vi inte berätta för mina föräldrar.. eller fredrik..

Nu är jag hemma igen och bortsett från lite trött, väldigt glad! Hos Anna först så hade jag otrooligt mysigt och det blev en heel del snack!
standard.
 
Sen vidare då till picnik som blev med bara Madeleine eftersom Kristin va sjuk. Men rikitgt mysigt blev det!
Och så var det såklart inte bara jag och Madeleine. Vi fick sällskap av en otroligt söt och nyfiken ekorre som åt upp dom jordgubbar vi kastade bort.
 
Madeleine som försöker få en bra bild på Rune Sven-Bertil. Japp det är hans namn, mobba honom inte för det, han kan vara rätt känslig.. typ..

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Haha fiin bild där ^^

2012-07-01 @ 21:56:21
Postat av: kristin

vilket namn!!! :D

2012-07-01 @ 23:18:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0