idag är en sån där riktigt konstig dag...

Min familj är alltid upptagen. ALLTID. Syster är alltid borta för att hälsa på pojkvän eller kompisar. Mamma och pappa är alltid ute och snickrar på något, mekar med traktorn eller jobbar på åkern. Jag är alltid med kompisar eller jobbar. Men idag, av någon konstig anledning är alla inne. Jag tror det har hänt två gånger tidigare i mitt liv. Men vi håller oss iallafall roade. Mamma rensar ut i en av bodarna. Pappa tömmer sina pärmar. Syster rensar sin dator och jag pysslar kort. Vi ska nämligen fira morbrors födelsedag ikväll. Blev rätt så nöjd med kortet. Vad tycker ni?
 
 
 
 
Om ni inte fattar så läs detta inlägg.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0