jobba jobba joobba

Näst jobbigaste arbetsdagen ever! Regn, hagel och blixtar. Tre åkerlånga rader av majs med gräsmatte-tjockt ogräs som ska skyfflas. Hundra physalis som ska planteras ståendes framåtlutad så att ryggen värker utav bara helvete. Flera tusen grader i luften och luftfuktigheten ska vi inte ens gå in på. Plus att kroppen värkte och hela jag var seg sen aerobicsen och joggningen igår. Och inte tog vi någon paus heller som vi brukar med en macka. Nejnej, bara galet mycket jobb. Usch! Ända gången mina arbetstimmar var jobbigare var den gången jag var ensam i hela trädgården och fick solsting... Men timmarna tog slut och pengarna blev våra. Så det var värt det. Nästan.
 
 
Nu ska jag spendera kvällen med mina föräldrar, fett och film. Sen kanske Gossip Girl i sängen om jag inte säckar ihop av utmattning...
 

Kommentarer
Postat av: hanna

jag kommer och rånar dig i natt ;)

2012-07-13 @ 22:13:50
URL: http://hawi.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0