juste, ni kanske vill veta vad jag har köpt till min kära syster?

 
Först kommer det tråkigaste. Ett cykellås då hon i studentpresent fick en cykel av mamma och pappa. Jag och min syster har aldrig i hela våra liv behövt ett cykellås då vi bor på en ö där alla känner alla och därmed inte ens är värt att sno något. Men nu när hon ska flytta in i en storstad så tyckte jag att det nog var bra för henne att ha...
 
Sen har jag även köpt Foyle's War box 2 då pappa för två veckor sen fick box 1 i födelsedagspresent och jag antar att vi har sett klart den lagom till systers födelsedag...
 
Till sist kommer den roligaste presenten. Ni minns kanske spelet Pettson och Findus i snickarboden från när ni var mindre? Näste bror finns bakom något som snurrar. Du måste kontrollera signalementet på BENEN en gång till... Om ni hade spelet när ni var små så vet ni vad jag menar... Iallafall, det visade sig att Hanna hade kvar dessa spel (hon skyller på sina småsyskon, men jag vet allt sanningen!) så jag lånade dom så Lisa och jag skulle få något att spela i sommarstugan.
 
Hoppas hon blir glad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0