kom ihåg att jag skrev det här innan jag for...

Vem fick du senaste sms av? Hunksvett, den ni ;)
Vem pratade du senast i telefon med? Leffe
Vems hus var du senast i? Hannas, skulle hämta henne innan jobbet..
Vem är din favoritsläkting?
Bortsett från syster är det kuster. Annars är det faster...

gammal bild på faster.. var jag lite övertydlig när jag numrerade tro?

 

Var är din mobiltelefon? På golvet bakom mig med batteriet ur och minnet här i datan
Var fick du tag på tröjan du har på dig? Halmstad med Malin..

bild från allt jag och Malin shoppade i Halmstad...

 

Var åkte du senast bil? Hem från stan nyss...

Vad åt du senast? Biffstroganof med ris
Vad drack du senast? Mjölk
Vad är det för färg på dina byxor? Jeans
Vad är den närmaste saken som är blå? Boxen till solsidan


Vad har du på fötterna? Seriöst?? Vem bryr sig??
Vad är din favorit färg? GUL!!
Vilken film såg du senast? Insidious - hu!
Vad hör du just nu? Californication med Red Hot Chili Peppers

Sovit i någon annans säng? Julias för ett tag sen...
Hånglat på en bio? Ja...
Hånglat i skogen? Nä...
Tyckt att din kusin är het? Såklart! Hon liknar ju mig ;)


Sovit naken? Faktiskt inte...
Dansat framför en spegel? Ofta
Fått hicka? Vem har inte det??
Dumpat någon? Inte direkt iallafall..
Stulit pengar från en kompis? Nej??
Hoppat i en bil med folk du just har träffat? Flera gånger de senaste veckorna..
Varit i slagsmål? Näver
Smugit ur ditt hus? Hihi, jaoo
Haft känslor för någon som inte känt desamma? Alldeles för många gånger,,
Hånglat med en främling? Schorry
Älskar eller saknar någon nu? Alldeles för många...


Kommentarer
Postat av: Kuster

Aawww :3
Btw, du är också het ;D går i släkten tou know ;)

2012-08-05 @ 20:17:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0