magnus ladulåsloppet

Idag tog Magnus Ladulås-loppet plats på Adelsö för första gången i världshistorien. Ett pådrag av Adelsös idrottsförening som visade sig bli mycket uppskattad. 51 deltagare lyckades vi skrapa ihop på vår lilla ö, vilket är en bragd i sig. Själv var jag übertaggad på att vara med, men blev förbjuden av pappa då min förkylning fortfarande inte är att leka med. Istället fick jag bli fotograf åt Hanna. En helt okej post iallafall, trots att jag var (är) väldigt besviken på att jag inte fick vara med.. Jag och pappa åkte iallafall först till starten, sen hem där första vattenpasset var och sen tillbaks till starten för att se alla målgångar, så mycket bilder blev det!
 
 
Hannas målgång
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0