ojojoj en sån dag

Idag har jag först ätit frukost (lunch..) på Hovgården med pappa och sen gått till Hanna för att säga hejdå i och med att jag åker iväg i tre veckor. Gått hem i ballerinaskor och fått skavsår. Blivit uppringd av Hanna och frågat om jag ville bada med henne och eric vilket jag gjorde. Sen dammsugit och nu på kvällen har släkten vart här för att fira min, pappas och systers födelsedag eftersom att vi alla tre fyller år under en en och en halv veckas- period...
 
 
 
 
 
Petrinideckarna Tretton, Henrik Schyffert - the 90's ett försvarstal, 400 kronor på Gina tricot och ett fint grattiskort har jag fått. Väldigt glad över allt!
Övrigt under kvällen har vi sett på Sunes Sommar (tradition!) och Henrik Schyffert. Båda är så otroligt roliga att jag får kramp i magen!
 

Dagens outfit:
 
Höga jeansshorts, vitt linne och en enkel rosa kofta. Bekvämt, lätt och fint - iallafall om ni frågar mig.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0