Om ni undrar vart jag tog vägen igår..

Så drog jag och Hanna för att dra lite mer ogräs på åkern, som i lördags. Det var (minst sagt) lerigt...
 
 
Sen kom Eric som vi tog till Elsas vik för att bada. Hannas första bad för i år - kan ni fatta det?? Någon timme senare blev det utegympa där halva min släkt helt plötsligt skulle vara med, laagom pinsamt.. Och tillsist följde jag med Hanna och Eric hem och så kolla vi på en skräckfilm - Insidius.
Hur kan jag vara så jävla korkad?? Alla vet att jag inte klarar av skräckfilmer och ändå satt jag där, likt förbannat igår, och tittade! Men den var faktiskt inte så läskig, så jag klarade mig rätt så bra. Bortsett från att Hanna och Eric fick gå med mig hem klockan tolv på natten, bara för att jag inte vågade göra det själv. Hehe..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0