saker som hänt idag som jag önskar jag hade bilder på:

  • När min temporära hund hoppar efter en gräshoppa
  • När vi (äntligen!) fick tömma växthuset å plantera ut typ allt på jobbet idag
  • När jag och Hanna försökte fiska, men hade tre hundar som såg fiskespöna som gigantiska leksaker som hindrade oss smått...
  • När jag åt sushi till middag
  • Att tredje sesongen av Gossip Girl har kommit (!!)
  • När jag kom hem från jobbet och min temporära hund hade lyckats dra ner tre brödpaket OCH kattmatskålen...
Men det har jag iallafall inte. Inga bilder alls från idag faktiskt.. Nä men nu ska jag och Hanna flytta till Leffes Stuga för natten (eller två..) för vi är nämligen lediga imorn. Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0