Spöket labans larviga kompisar..

Om ni inte visste det, så hatar jag mina ögonbryn. Och nej Kristin, jag starkt ogillar dom inte, jag hatar dom! Varför? Dom existerar inte! De är så galet ljusa att man inte ens ser att dom är där. Så efter en kväll av klagande fick Hanna ett ryck och målade i dom... Och nu vet jag inte. Hon tjatade om att det var snyggt men jag vet inte om jag ska hålla med eller om jag ser ut som en cirkusclown... Så, därför låter jag er avgöra. Tycker ni om det, gör jag mig av med mina hemska pann-spöken en gång för alla och färgar dom (jag färgar ändå ögonfransarna, så jag har allt hemma...) eller så gör jag mig av med tanken och förnekar att de ens har vart synliga en enda gång... Åhej, men då kör vi då...
 
 
Vad tycker ni? Ärligt? Svara oavsett vad ni tycker, jag tar inte illa upp! Det här är er chans att skydda mig från ett otrooligt stort misstag, så snälla svik mig inte!

Kommentarer
Postat av: Hanna N

Du behöver inte färga dom, du kan ju köpa ett ögobryns-penna och då själv välja när du vill ha markerade bryn ;)
Jag vet hur du känner, har samma sak med mina bryn :P

2012-07-03 @ 22:33:42
URL: http://randomlifeisthebestest.blogg.se
Postat av: makeup artisten själv x)

jag tycker faktiskt d blev fint, man ser uttryck bättre och det passar bättre när det är färg på dina fransar :)
man kan behöva vänja sig lite ;) <3<3<3

2012-07-03 @ 23:51:52
URL: http://hawi.devote.se
Postat av: hanna igen ^^

min mamma märkte ju inte direkt något så det ser ju inte onaturligt ut i allafall ;) ;)

2012-07-03 @ 23:53:20
URL: http://hawi.devote.se
Postat av: kristin

Fint!! det ser naturligt ut!!

2012-07-04 @ 12:07:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0