tillbaks på topp!

Eller vi kan ju iallafall låtsas att jag är helt frisk nu.. Jag var nämligen på utegymoan och fy satan vad skönt det var att äntligen få röra på sig! Efter satt jag och Hanna kvar och kollade på fotbollsmatchen som var precis bredvid mellan Adelsö och Brommapojkarna. Vi behöver ju inte gå in på resultatet..
Och så kom det fram två gubbar till oss som undrade om det var vi som ville börja hålla i Zumban (vi har väntat på att de ska kontakta oss) så det var jättebra att vi äntligen fick lite svar och än så länge ser det riktigt ljust ut!
Sen joggade jag hem för jag hade en del energi kvar. Hemma lämnade vi tillbaks hunden och nu sitter jag här. Vet inte om ni bryr er, men nu vet ni iallafall.
 
bild från annan fotbollsmatch, men bara så ni kom i den rätta känslan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0