fredag blev rörig..

Jag trodde att min fredagkväll skulle innebära att jag packade å gick å la mig å sen tog jag bussen på morgonen och åkte... men så blev det ju inte riktigt ..

Hanna messa nio efter ett bråk med hennes föräldrar och fråga om hon fick sova här. Hon kom över å vi låg å snacka hela natten ute i gäststugan. Sen fick vi gå upp galet tidigt (åtta!) för att vi skulle hinna äta frukost, och jag skulle hinna duscha och hon låna min cykel för att åka och mata hästarna. Sen fick vi ta min stoora väska plus Hanna på pakethållaren för att ta oss hem till henne där hon fick packa och duscha medan jag bläddrade i tidningar och sov på hennes säng. Sen åt vi lite extra och sen fick vi skjuts in till ekerö av hennes pappa. Nu var klockan ett. Galet rörig morgon! (det kanske inte låter så men det vare!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0