har föresten bytt från att centrera min text, bra/dåligt?

Vaknade fem över halv tolv imorse. Tjugo i ringde syster innifrån stan å undra om ja ville fördriva tid med henne idag. Jag gick med på det, för bättre borta än hemma - typ, så jag tog första bästa buss... Som gick inom en kvart. Så jag hade femton minuter på mig att byta från nattlinne, sminka mig, packa väska å få i mig frukost. Och jag hann! Om man bortser från det där med frukosten.. Det blev frukost i Hötorgshallarna på Taco Bar klockan halv två istället.

 

Vi gock runt i affärer ett tag men gav sen upp och bestämde oss för att spontantitta på nästa film som gick på bio. Vi går in på biografen och inser att det inte var nån bra idé, nästa film är nämligen LOL med Miley Cyrus i huvudrullen.. Menmen, vi var ju sugna på att gå på bio, så a girl´s gotta do what a girl's gotta do.

 

inga kommentarer.

Sen missade ja bussen så bestämde mig för en kort visit på ungdomskvällen som ledde till att jag spelade på gudtjänsten. Usch å fy å blä vad jag hatar att stå mitt framför alla. Jag som inte ens vågar sträcka upp handen i klassrummet. Jaja, det gick rätt så bra. Spelade fel två gånger men tror inte att någon märkte det...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0