5-kamp å shopping

idag var det femkamp mellan klasserna i skolan
alla var fett otaggade med det var faktiskt riktigt kul!
och så slutade det med att vi vann oxå

sen sprang jag iväg till tunnelbanan för att hinna med bussen
men självklart ska det vara fel med tåget framför så att vi inte kan ta oss iväg
där missa ja den bussen

så istället för att dra till brommis å dryga
så drog jag in till stan i shoppa loss..
typ..
hehe..

ny plånka till busskortet då det gamla var för-fucking-stört


nytt fotoalbum för förra årets bilder


å så one day som jag lånade av Kristin under hösten
men typ totalförsörde i min väska
så nu har jag vart tvungen att köpa en ny

bättre sent än aldrig vare va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0