dagen idag

imorse vaknade vi i fjällen och packade iordning å åt frukost och allt på EN TIMME!!
vi drog nio och halv sex var vi hemma
jag sprang runt som en galning och packade upp väskor och satte på tvättmaskiner
å lagade middag

sen jogga till Hanna i stor rusch (tjugo minuter tog det bara!)
där jag hjälpte henne med hennes intagningsprov
å så catcha vi upp lite
sen kom snälla mamma å hämtade mig

nu sitter jag här vid datan, uppdaterar bloggen, facebook
å äter fil, laddar över bilder till datan
bläddrar i elloskatalogen
å chattar

om en halv timme börjar SISTA AVSNITTET av ÄKTA MÄNNISKOR!!!!!!!!!!!!!!
taggataggatagga!!

sorry för rörigt inlägg
nu när jag e hemma blir det iallafall några
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0