kramp i hjärnan!

är fett depp nu då jag hade en någorlunda bra plan på hur jag skulle ta mig igenom veckans läxor och inlämningar som har gått åt helvete
planen gick ut på att jag bland annat skulle börja, och bli klar med ett PM till svenskan... idag!
å imorn hinna plugga in allt jag missat i matten senaste två veckorna och lyckas göra mig redo för ett A på provet på onsdag

sen kom jag på att jag inte är wonderwoman och att alla mina förslag stinker bajs
lovely!

så nu vet jag inte vad jag ska göra
jag har panik men kan inte göra något åt den, behöver hjälp av lärarn som jag först kan få tag på imorn
men då måste jag ju plugga matte

men nu ska jag skrika lite
gråta lite
dricka lite te
och varva ner med Pretty Little Liars
bra plan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0