skrev att jag inte skulle blogga nåt - men här är jag!

först vill jag att ni alla grattar mig otrooligt mycket för mitt B på tyskaprovet!!!!!
tacktacktack!

nu sitter jag i biblioteket i skolan
(som bara heter det, men som egentligen är en datasal med typ tre böcker i en hylla..)
jag, Julia å Kristin jobbar över för att komma ifatt med lite arbeten
och vänta ut tiden innan teatern..

jaja, anledningen till varför jag skriver det här är att jag vill liva upp er onsdag med lite av min underbara humor
skriver en debattartikel om varför mensskydd borde vara gratis
och drog till med denna:
"detta är bloddroppen som fick bägaren att rinna över"

hahahahahahahaha!!
ja vet!
humor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0