okej, nu kör vi uppdatering då

Onsdag:
matteprov som jag trodde gick åt helvete
men som inte gjorde det (har ingen aning om varför!)

sen ungdomskväll som vanligt
inget speciellt att skriva om tror jag..

Torsdag:
svenska nationella -skrivdelen
har ingen aning om hur det gick
så det får ni väl höra mer om senare..

sen på kvällen hem till Anton

Fredag:
kort, mysig skoldag som spenderades i gamla stan där vi var på nån utställning
efteråt tog vi en glass på piren (som alltid när vi är i gamla stan..)

å sen hem till kaoset/dagiset
då mina småkusiner bott här under helgen
mycket småbarn, mycket spring, mycket ljud
liite privatliv!

Lördag:
hem till Nathalie som fyller sjutton snart
så vi skulle fira henne
en gaalet och mysig kväll i Farsta blev det!
så underbart att bara åka iväg till den andra änden av jorden
å bara vara med folk som man vill va med!


my bitches står i köket å lagar middag


galet god förrätt
btw, finn två fel på bilden..


mitt egenhändiga konstverk till kort till Nathalie
(vi ska på laserdome)


å sen, jaa.. spårade det kanske ur lite..


och så härmade vi kanske kortet lite..
fast med mer kläder på oss då..


å så galet god marängsuisse till efterrätt

UNDERBAR kväll!!

söndag:
hem till kaoset igen å ta hand om småbarn
inget speciellt att nämna tror jag..

måndag:
valborgsmässoafton på adelsö som alltid
hela ön kommer till fotbollsplanen å gör en massa roliga saker..

brasan


gycklargruppen "Trix" som alltid uppträder
skojjiga grabbar det dära


å lite folk från brasan
(Malin å Celina vet ja inte var dom tog vägen..)

efteråt, när alla drog hem
gick vi ner till vattnet istället å tjöta
å så blev vi uppraggade av nån full viking
men ja tror han va mest intresserad av Eric..

jaa ni, det var dom dagarna ni missat
om ni undrar vad jag har haft för mig alltså..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0