Att misslyckas vara depp.

Imorse mådde jag så jävla dåligt. Jag var ledsen för att syster farit igen. Jag försov mig och fick skynda mig hela morgonen. Och så hade jag två prov som jag knappt pluggat inför och som jag var så stressad över att min stress-magont hade hittat en ny kompis vid namn illamående som kände för att ge mig lite kväljningar så fort jag kom å tänka på något av proven. Därför hade jag bestämt mig för att det här skulle bli en riktig depp-dag, men min skola och mina vänner gör det så jävla svårt för mig å va deppig. Jag är ju så lycklig där! Så det har resulterat i en sjuk berg-och-dalbana där jag var spy- och gråtfärdig ena sekunden och garvade så jag fick ont i magen den andra. Nu när jag ser tillbaks på den så har jag haft en riktigt bra dag, se där! Och så finns ju alltid Simple Plan och gör mig glad. Tror jag håller på att bli kär i dom igen. Och då har jag kunnat typ alla deras texter i tre års tid. Crazy det där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0