blev lite snabb shopping sådära...

Kom precis hem från att ha suttit över i skolan och pluggat svenska och gjort en finfin powerpoint med Nathalie. Vi belönade oss sen med att dra in till stada och handla in lite fina saker. Detta är vad jag slutade med:
 
Sjukt dålig bild (vintermörkret jobbar emot mig...). Men det är en mörkgrå stickad tröja från H&M för en hundring iallafall.
 
Hoppsan, vad uppochner det blev.. Jaja, tre par trosor från Top Shop har vi här iallafall. Det är nämligen enda affären som har trosor som går att använda. I alla andra affärer finns det att välja mellan helt genomskinliga sliskiga trosor, stringtrosor (har allergi mot rumpor! Jag vill iallafall inte se så mycket..) eller tanttrosor som typ går upp till naveln och är beiga och gjorda i typ ylle. Ja, ni förstår. Tackar Gud för Top Shop!
Köpte även denna tröja med Heath Ledger á la Joker. Vet inte om det är rätt av mig att äga denna tröja eftersom jag faktiskt inte sett Batman. Men eftersom Heath Ledger är min själsfrände och det faktum att vi skulle vart gifta vid nu om det bara inte var för den där lilla detaljen att han är död, så tycker jag att det får jag.

Kommentarer
Postat av: Emma.

Hej på dig gullis!!!!

Haha vad bra att någon läser i alla fall :) hehe ja det gäller att ligga i :) hihihi. Jag hoppas att du också har det jättebra men det verkar ju så :) :) Det hoppas jag med. PUSS!!!!!

2012-11-21 @ 22:10:51
URL: http://amillionfeelings.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0