Fick precis samtal av syster

för andra gången idag. Imorse var det för att fråga vilken låt det var som har textraden: it's a beautiful world, it's a beautiful woorld.. som hon ansåg skulle vara med i tio orsaker att hata dig. Efter en stunds funderade insåg jag att hon menade textraden: her face is a map of the world, is a map of the woorld and you can see she's a beautiful girl, she's a beatuiful girl ur låten "Suddenly I see"ut filmen Djävulen bär Prada. Japp. Bra där!
 
Andra gången ringde hon för att undra vilken karaktär i vilken serie som äter barnmat och jag förstod genast att hon menade Quinn ur Zoey 101.
 
Det här tror jag är den största anledningen till varför vi har syskon. För att hjälpa oss när vi har knutar i huvudet. Själv utnyttjar jag detta på mina nära och kära säkert en gång i veckan. Jag kommer aldrig glömma när jag en dag messade syster: "Vad är det här för låt? Nanananananana, woho! Nananananana, woho!" och hon inom en minut svarade Song 2 av Blur. Som ni ser, mycket användbart!
 
Ibland saknar jag henne så det gör ont.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0