Fortsätt simma, fortsätt simma

Igår efter skolan så simmade jag som sagt. Jag hade en sån jävla fart och var typ helt ostoppbar, så jag lyckades simma två kilometer på en timme. En timme!! Jag brukar göra det på en timme och tjugo minuter - fattar ni vilken fart jag hade??
 
Sen på ungdomskvällen var det riktigt mysigt och jag mest chillaxade och var glad. Det hela slutade dock med att Grahn sparkade på min fot vilket gjorde att han skulle pussa på den som förlåt vilket ledde till att jag ramlade rakt på rumpan mitt på asfalten. Har fulaste blåmärket på ena skinkan nu (nej ni får ingen bild!) och har inte kunnat sitta normalt på hela dagen. Japp det var det det.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0