Fredagen

Igår var jag tillbaks i skolan igen. Fortfarande seg och snuvig, men otroligt glad. Och ännu mer glad efter taco-lunch i skolan. Och ännu mer glad efter beskedet att vi skulle få sluta en och en halv timme tidigare. Förvisso var det bara jag och Kristin som slutade tidigare, så vi fick vänta på de andra. Genom att roa oss...
 
(Dan är vår mattelärare..)
 
 
Och när de andra äntligen slutat så drog jag runt dom på stan för att inhandla lite basic-varor åt mig..
svart linne
 
Nya örhängen
 
deo och mascara
 
kjol (den var på rea för 30 kronor!!)
 
Proffs hårspray och mousse (mina gamla var slut..)
 
te som ni ska få se vad det är till om någon vecka
 
och så "lånade" jag ännu en reklamposter av green day att hänga bredvid min gamla..
 
Och sen var det dags för det vi väntat i stan så länge på. Breaking Dawn part 2. Som var riktigt bra!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0