Och så försvann det lovet..

Jag har haft ett killer lov. Rätt så slappt men ändå (som vanligt) uppbokat. Dagen som ni inte fick höra mer av mig (torsdags) så mös jag och syster hela dagen genom att pyssla och se hela Kenny Starfighter-serien och Pelle Svanslös hehe. Man får passa på att va barnslig när man får va lillasyster!
 
I fredags for jag och Hanna in med syster och hennes pojkvän för att handla lite Halloween-grejor och sen sa vi hejdå till Hanna och mötte upp mamma för att ta med henne på en födelsedagspresent. Men först åt vi troligtvis den godaste middag jag någonsin ätit på Italiensk restaurang.
 
 
Själva överaskningen var Dirty Dancing - musikalen. Det är nämligen mammas favoritfilm och jag och syster ville ge henne något riktigt fint (vilket blev riktigt dyrt, menmen, hon blev glad!).
 
Lördag for jag och Hanna in till stada utklädda till läskiga halloween-spektakel och hälsade på Anna och hennes vänner...
Hanna är skelett och jag är död fjortis.. Om ni inte ser det alltså..
Läskigaste kostymen om ni frågar mig! Jag skulle faan i mig inte vilja vakna mitt i natten och se mig själv i mitt rum...
 
 
Hihi, kul med lösögonfransar också!
 
Så, nu vet ni vad jag haft för mig, är jag förlåten??
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0