Emma (inte jag) skrev till rubrik: en lista alla med blogg borde svara på tycker jag

Så vad ska man göra då? Jo de e la bara å svara eller?
 
Är du:
1. Är du singel? Nu ja
2. Är du lycklig? Jappjapp
3. Är du uttråkad? Näe
4. Är du ledsen?Naooo
5. Är du italienare? The fuck? Har ni sett min hud eller?
6. Är du gravid? Va e de här för frågor egentligen?
7. Är du full? Nej?
8. Är du en cooling?Absoluut
9. Är du från Irland? Naje
10. Är dina föräldrar gifta? Yes sir.
 
Kärlek:
1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Näe de gör ja inte
2. Har du någonsin blivit sårad? Vem har inte?
3. Har du någon gång tänkt på en och samma kille innan du somnat? Haha! Ja
4. Har du gillat en kille utan att berätta det för honom? Måånga
5. Har du kysst någon inom de senaste veckorna? De kan man inte direkt säga
6. Har du haft en hemlig beundrare?Japp, min syster. Hon skrev en lapp å la i mitt skåp en gång "från en hemlig beundrare", sen dess heter hon det på min mobil..
7. Är du kär? Jo ja tror det
8. Vill du gifta dig i framtiden? Jo de tror jag nog
 
10 saker två alternativ. 
1. Kärlek eller lust? Kärlek
2. Hår eller ögon? Ögon
3. Katt eller hund? hund
4. Några få bästa vänner eller flertalet vanliga kompisar? Få och bra ska dom va!
5. TV eller internet? Internet
6. Coca-cola eller pepsi? Cola - lätt!
7. Vild utekväll eller romantisk hemmakväll? En skön blandning är va ja vill ha
8. Pengar eller lycka? Happinesss
9. Dag eller natt? Natt
10. Sms eller samtal? Text me baby

Kommentarer
Postat av: Emma.

HIhihi bra där emmis!! :D

2012-10-15 @ 17:36:52
URL: http://amillionfeelings.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0