Har precis vart ute på skönaste joggingrundan typ ever!

Den var ovanligt lång, med galet bra musik i perfekt takt. På grund av allt plugg det har vart i skolan på sistone har jag inte alls hunnit träna lika mycket som jag brukar de senaste veckorna, så det var skönt att veta att jag inte har tappat så mycket kondis! Övrigt tappade jag bort mig två gånger (försökte trotsa mitt dåliga lokalsinne - det gick inte så bra..) men stötte först på mormors kompisar som typ plockade svamp och kunde skicka iväg mig på rätt väg och sen fick jag slå följe med en tjej jag brukar hjälpa med barnvagnen på bussen som jag vet bor i närheten av mig (samma busshållsplats..) så jag kom hem ordentligt. Väldigt nöjd är jag med mig själv iallafall!
 
 
Obligatoriska titta-jag-har-vart-ute-och-tränat-bilden. tror folk mest brukar lägga ut den som bevismaterial ifall någon skulle tveka. Fin finne jag har där också heheh..
 
Hemma hjälpte Milla mig att stretcha...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0