Nu glittrar min blogg, vad tycker ni??

Två exempel på Guds stora användning av omvänd psykologi:
 
1. Gick runt hela dagen igår och hade ont i mitt örat med mina nya örhängen - men sen när jag skulle sova var det första natten som de inte gjort ont och jag har kunnat sova på den sidan..
Och idag har mitt öra vart jättesnällt och inte gjort ont alls - då är det helt plötsligt omöjligt att sova på den sidan utan typ morfin...
 
Mejk-no-sense-öra
 
2. (Ber om ursäkt i förväg killar!) När man har mens och det känns som om det forsar ur en, så man springer till toaletten för att hoppas rädda åtminstone någon del av byxorna från blod - och det har kommit typ två droppar.
Och sen när man tycker att det inte har kommit något alls och man går på toa, ser det faan i mig ut som röda havet!

Kommentarer
Postat av: dosn't metter

jag är tjej och vill ändå inte läsa om in mens. skippa det på bloggen är mitt önskemål.

2012-10-24 @ 19:10:20
Postat av: kristin

whaaaat?? till kommentaren över... haha i know that feeling ;)

2012-10-26 @ 18:38:35
Postat av: kristin

dosn't metter.. hihii :P

2012-10-26 @ 18:39:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0